Varning för ett aning surt inlägg.

Okej, helt seriöst, gillar ni novellen? Jag har jättemånga besökare men nästan inga kommentarer. Vill ni ha mer av novellen, då kommenterar ni! Det är ni läsare och era kommentarer som gör mig peppad att skriva, kommer det inga kommentarer, ja, då blir det inga delar. Så enkelt är det.
Jag har skrivit lite mer en än sida på del 12. På fyra dagar! Jag får inga kommentarer som peppar mig. Jag har ungefär tre läsare som kommenterar, Josse, Tove och Moa tror jag att den sista heter. Tack för era kommentarer, det värmer verkligen!
Är det några av er andra som överhuvudtaget läser novellen och bara struntar i att kommentera eller går ni in på bloggen bara för att? Jag tycker att det är rent respektlöst mot mig som sitter och skriver novellen, jag ägnar min fritid till detta för eran skull, att bara skita i att kommentera! Jag kommenterar alltid på novellblloggar jag läser! Förstår lixom inte varför man inte skulle göra det?

Och som sagt, detta inlägg var alltså inte alls ägnat till er som faktiskt kommenterar, era kommentarer betyder sjukt mycket! Tack <3
Såg att jag fått besöksrekord igår, 51 besökare! Wiie!
Och till er som undrar, del 12 kommer när jag fått 5 riktiga kommentarer på del 11, alltså inte såna som är typ "Hej, beök gärna min novellblogg".

Kommentarer
Postat av: Hania

Jo jag gillar din blogg! Uppdatera mer snälla!

2012-06-11 @ 21:40:43
URL: http://hanias.devote.se
Postat av: Christine

Låter super! (: Välkommen tillbaka när du har tid ♥ xx

2012-06-11 @ 22:33:54
URL: http://whenimtaken.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är en jätte bra novelle! Lite mer drama kanske? Fortsätt så! Meeeer!!! :D

2012-06-11 @ 22:55:09
Postat av: One direction novell

Läs gärna min novell -> http://onednovellss.blogg.se/

2012-06-12 @ 20:31:07
URL: http://onednovellss.blogg.se/
Postat av: Nina

Hallå sa hon inte att hon INTE ville ha såna kommentarer?! :O (kommentaren åvanför) Älskar din blogg!!! Är seriöst beroende!

Svar: Aw, tack ^^
mynailtip.blogg.se

2012-06-12 @ 21:30:13

Kommentera gärna här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-post (visas bara för mig):

Har du en blogg som jag kan läsa?

Din gulliga kommentar:

Trackback
RSS 2.0