Tävling

Del 7 kommer troligtvis ut ikväll eller senare på eftermiddagen, tycker faktiskt att jag är skyldig er ett kapitel ny eftersom att de 6 kom ut i tisdags, herregud vad längesen, haha.



Jag tänkte börja med bilder nu, vem tycker ni ska spela Rebecca? Släng iväg en kommentar med vem ni tycker ska spela Rebecca. Om jag tar någon som står i kommentaren får den som skrev den en länk (om den har en blogg, jag kan givetvis ta en som inte har en blogg också). Det blr alltså som en tävling fast ni hjälper mig. Smart va? Haha

Har ni några andra önskemål på vad jag kan göra för att för att förbättra bloggen? Skicka gärna en kommentar, tål kritik!

Tänkte också säga att jag gör länkbyten, jättegärna! Men endast med novellbloggar och fanbloggar, inte med privata bloggar, tyvärr. Fråga gärna mig i en kommentar så svarar jag!


Kommentarer
Postat av: Moa

hejj !



Jag tycker nog att ..

hm .. kanske du kan spela Rebecca ?

Eller någon kändis, typ Zendaya eller kanske Selena Gomez,



/Kram Moa

2012-05-18 @ 13:37:18
Postat av: Josse

Tycker att Vanessa Hudgens skulle passa i rollen som Rebecca (EMMA) ;)<3

Eller kanske Demi Lovato, Shay Mitchell, Kat Graham eller Caitlin Beadles! :) Kram på dig bästa! <3

2012-05-18 @ 15:06:11
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: tove

Kanske selena, miley, demi, Bella thorne, rebecca black, victoria justice, vanessa hudges, jasmine villegas, debby ryan, miranda cosgrove, Hilary duff, någon mer, någon mer och hon i PLL...

2012-05-18 @ 18:30:16
URL: http://onedirectionhistories.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-post (visas bara för mig):

Har du en blogg som jag kan läsa?

Din gulliga kommentar:

Trackback
RSS 2.0