Tidsinställt inlägg #3

Imorgon kommer jag hem! Troligen blir det ett kapitel på söndag, kanske lite längre än vanligare? Haha, men då vill jag ha mycket kommentarer att läsa först, gärna låååånga och kreativa så jag får le lite! Hihi
Till Josse - Jag saknar dig sjukt mycket älskling! Men jag kommer ju hem imorrn och lovar att smsa såfort jag får tid! Sitt med mobilen i handen och svara! Hihi. Saknar dig gumman, det har varit jobbigt den här veckan! Nu får vi webba extra mycket! Hihi. Pusspådej! <33

Kommentarer
Postat av: Hania

Kan det inte bli Söndag nu då! ;)

2012-06-29 @ 17:45:05
Postat av: Hania

Kan det inte bli Söndag nu då! ;)

2012-06-29 @ 17:45:11
Postat av: Novellblogg om 1D

Hejsan, jag undrar om du skulle vilja ta en titt på min nystartade novell? Vore kul med lite åsikter, tack på förhand! :-) <3

2012-06-30 @ 18:08:32
URL: http://britishboyband.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt fina namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din e-post (visas bara för mig):

Har du en blogg som jag kan läsa?

Din gulliga kommentar:

Trackback
RSS 2.0